Verkkokauppa vie yritystoimintanne verkkoon

Verkkokauppa tarjoaa mahdollisuuden lisätä myyntiä verkossa. Verkkokaupat palvelee asiakkaita ympäri vuorokauden ja helpottaa asiakkaan ostopäätöstä.

Laadukas ja helppokäyttöinen verkkokauppa
rakentuu Woocommercella

Vaikka markkinoilla on monia verkkokauppa-alustoja, WooCommerce on ylivoimaisesti suosituin sen joustavuuden vuoksi. Se on ihanteellinen vaihtoehto niille, jotka haluavat välttää lisenssimaksullisten alustojen sitoumuksia. WooCommerce mahdollistaa laajan valikoiman räätälöityjä verkkokaupparatkaisuja, alkaen pienistä verkkokaupoista aina suuriin, monimutkaisempiin järjestelmiin integroitaviin kauppoihin. 

Verkkokaupan yksi tärkeimmistä ominaisuuksista on responsiivinen design. Tämä tarkoittaa, että verkkokauppa näyttää hyvältä ja toimii ongelmitta kaikenkokoisilla näytöillä – oli kyseessä sitten puhelin, tabletti tai tietokone.  Hyvä käyttäjäkokemus pitää verkkokauppasi asiakkaat tyytyväisinä, mikä auttaa kasvattamaan myyntiä.  Saat kauttamme verkkokaupan suunnittelun ja toteutuksen, joka nostaa myyntisi uudelle tasolle.

Hyvin toteutettu SEO on olennainen osa verkkokaupan menestystä. Ajattele esimerkiksi verkkokauppaa, joka myy ulkoiluvarusteita. Sivustolle valitut avainsanat ja sisältö ovat räätälöity tavoittamaan erityisesti vaelluksesta ja ulkoilusta kiinnostuneita asiakkaita. Tämä ei ainoastaan tuo sivustolle enemmän relevanttia liikennettä, vaan parhaimmillaan myös lisää asiakasuskollisuutta, sillä kävijät löytävät juuri heille sopivat tuotteet. 

Verkkokaupan hakukoneoptimointi ja näkyvyys hakukoneissa

WooCommerce-verkkokauppojen optimointi hakukoneille (SEO) on tärkeässä roolissa verkkokaupan näkyvyyden parantamisessa. Varmistaaksemme, että verkkokauppasi nousee esiin hakutuloksissa, meidän on ensisijaisesti ymmärrettävä kuka on kohderyhmäsi, mitä he tarkalleen etsivät ja miten juuri sinun verkkokauppasi voi ratkaista heidän ongelmansa.

Kun verkkokauppa on optimoitu oikein, potentiaaliset asiakkaat löytävät sivuston helpommin hakukoneista avainsanojen avulla. Tämä näkyvyys houkuttelee lisää kävijöitä sivustollesi ja auttaa laajentamaan asiakaskuntaa.

Käyttämällä verkkokaupassasi huolella valikoituja avainsanoja ja kohdennettua sisältöä, et ainoastaan houkuttele lisää kävijöitä sivustollesi, vaan myös varmistat, että tuotteesi vastaavat paremmin asiakkaiden etsimiä ratkaisuja.

Tämä lähestymistapa auttaa sinua tavoittamaan ne potentiaaliset asiakkaat, jotka etsivät juuri niitä tuotteita ja ratkaisuja, joita tarjoat.

Referenssit toteutetuista verkkokauppa-
projekteistamme

Olemme toteuttaneet useampia verkkokauppaprojekteja asiakkaillemme Woocommerce-järjestelmän avulla. Näissä verkkokaupoissa olemme toteuttaneet työn asiakkaalle avaimet käteen periaatteella.

Lisäksi olemme toteuttaneet verkkokauppojen tuotekuvia 3D-mallinnoksien ja tekoälyn avulla.

Toimitusvaihtoehdoista meiltä löytyy kokemus, niin postin, matkahuollon, kuin rahtiliikkeiden liittämisestä verkkokaupan toimitusvaihtoehtoihin.

Maksujärjestelmänä verkkokaupoissamme käytämme Paytrailia, sen helppouden ja järkevän hinnoittelun, sekä muokattavuuden johdosta.

Woocommerce tarjoaa sujuvaa hallinnointia ja ylläpitoa

Vaikka WooCommerce-verkkokaupan ylläpito on tehty helppokäyttöiseksi, ymmärrämme, että kaikilla ei ole aina aikaa tai tarvittavaa teknistä tietotaitoa sen hoitamiseen. Tässä tilanteessa ammattilaisen apu voi olla korvaamatonta.

Kokenut kumppani voi hallinnoida teknisiä yksityiskohtia puolestasi, varmistaen, että verkkokauppasi toimii sujuvasti ja tehokkaasti, jolloin sinä voit keskittyä olennaiseen – liiketoimintasi kasvattamiseen.

Tarjoamme kattavaa ja helppokäyttöistä WooCommerce-verkkokaupan hallinnointia ja ylläpitoa.  Me huolehdimme verkkokauppasi päivityksistä ja teknisestä ylläpidosta, jolloin sinä voit keskittyä liiketoiminnan kasvattamiseen.

Olipa kyse sitten ylläpidosta, integraatioista tai hakukoneoptimoinnista, tarjoamme täyden tuen WooCommerce-verkkokauppallesi.

Askeleet onnistuneeseen verkkokauppaan

1. Suunnittelu

2. Tuotetiedot ja kuvat

3. Maksu- ja toimitustavat

4. Mainonta ja asiakkaanhoito

1. Suunnittelu

Tässä vaiheessa keskitymme verkkokaupan ominaisuuksien ja toimintojen suunnitteluun. 

Tuotteet tulee tässä vaiheessa määritellä, eli kuinka paljon ja minkätyyppisiä tuotteita eri variaatioineen (värit ja koot)  verkkokauppaan tulee sisällyttää.

2. Tuotetiedot ja kuvat

Seuraavaksi laadimme listan tuotteista, johon sisältyvät nimet, kuvaukset, hinnat, ominaisuudet sekä kaikki muu olennainen tieto. Huolehdimme myös laadukkaista tuotekuvista, jotka voivat sisältää myös 3D-mallinnuksia, etenkin jos tuotteet eivät ole vielä fyysisesti valmistuneet tai niitä on haastavaa kuvata.

3. Maksu- ja toimitustavat

Nyt valitsemme yhdessä sopivat maksu- ja toimitustavat verkkokauppaasi. Tämä kattaa toimitusliikkeiden kanssa tehtävät palvelusopimukset sekä monipuoliset maksuvaihtoehdot asiakkaillesi.

4. Mainonta ja asiakkaanhoito

Viimeisessä vaiheessa keskitymme verkkokauppasi markkinointiin ja asiakassitouttamisen strategioihin. 

Käymme lävitse markkinointistrategian, jossa määrittelemme kampanjoiden tavoitteet, kohderyhmät ja käytettävät kanavat.

Lähestymistapame varmistaa, että markkinointitoimenpiteet ovat johdonmukaisia, tehokkaita ja tähtäävät pitkän aikavälin menestykseen.

Ota yhteyttä

Varaa palaveri